Leasing
Jeżeli planujesz zakup naszej naczepy lub innego środka transportu i rozważasz leasing lub pożyczkę jako metodę finansowania, to korzystając z usług naszych specjalistów zyskasz tanią ofertę bez ukrytych opłat, maksymalnie uproszczoną procedurę oraz szybką i profesjonalną obsługę.
Sprawdź ofertę
Wypełnij i wyślij niniejszy formularz, a rekomendowany przez nas Specjalista ds. Finansowania niezwłocznie skontaktuje się z Tobą i przedstawi Ci indywidualnie przygotowaną ofertę leasingu lub pożyczki.
Super leasing lub pożyczka.
Szybko, tanio i rzetelnie.
Minimum formalności.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
1. Administrator danych osobowych
Zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27.04.2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str.1) zwanego dalej „RODO”, informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest firma AK-TRAILERS z siedzibą ul. Chodkiewicza 5, 31-532 Kraków. Kontakt z administratorem danych osobowych: e-mail: biuro@naczepybodex.pl, tel. 12/424-57-20
2. W jakim celu przetwarzamy danych osobowe?
Dane osobowe przetwarzamy w następujących celach: nawiązania z Państwem kontaktu zmierzającego do udzielenia odpowiedzi na skierowane przez Państwa zapytanie ofertowe, działań związanych z zawarciem umowy z osobami, których dane dotyczą, wykonywania umów zawartych z osobami, których dane dotyczą, realizowania obowiązków i uprawnień osób, których dane dotyczą wynikających z zawartych z administratorem umów, marketingu produktów i usług, których dostawcą jest administrator, badania satysfakcji, prowadzenie kampanii dotyczących bezpieczeństwa pro
3. Pouczenie o prawach
Informujemy, że osobie, której dane dotyczą przysługuje dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. W przypadku marketingu bezpośredniego, w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. W przypadku skorzystania z tego prawa, zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest ono niezbędne w celu wykonania umowy z administratorem, a brak ich podania może powodować niemożliwość wykonania świadczenia przez administratora. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres działalności administratora na rynku i realizowania przez niego celów, do których dane zostały udostępnione. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z naruszeniem ochrony danych osobowych. W zakresie, w jakim dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody może zostać złożone listem poleconym wysłanym na adres administratora ul. Chodkiewicza 5, 31-532 Kraków lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy: biuro@naczepybodex.pl. Informujemy, że posiadane kategorie danych osobowych to imię i nazwisko, adres zamieszkania/adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu, NIP.
4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Informujemy, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest okoliczność, iż przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz to, że przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, w szczególności w celach marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Kategorie odbiorców i przekazywanie danych osobowych
Dane osobowe mogą zostać przekazane przez administratora podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przedsiębiorcom stale współpracującym z administratorem na podstawie zawartych umów, w szczególności podmiotom świadczącym usługi IT, księgowo-kadrowe i prawnicze, ubezpieczeniowe, leasingowe, podmiotom powiązanym kapitałowo z administratorem. Informujemy, że dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich, co jest związane z przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych. W przypadku przekazywania danych do państw trzecich, będzie ono odbywało się z wykorzystaniem standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych wymaganego przepisami prawa.
6. Profilowanie danych osobowych
Dane osobowe mogą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Profilowanie będzie prowadzone na podstawie danych osobowych znajdujących się w zbiorze administratora, w szczególności na podstawie danych o wcześniej zakupionych u administratora produktach lub usługach, jak również informacji dostępnych na rynku dotyczących bieżącego popytu. Profilowanie będzie prowadzone z wykorzystaniem aktualnego oprogramowania stworzonego w tym celu. Celem profilowania będzie marketing produktów i usług oferowanych przez administratora oraz dostosowanie oferty do potrzeb i zainteresowań osoby, której dane dotyczą. Oferta ta będzie mieć charakter jedynie propozycji lub informacji i nie będzie w żaden sposób wiązać osoby, której dane dotyczą.